2012. július 26., csütörtök

A megcsalásról...


Mint szerintem már mindenki tudja, hatalmas hírt és botrányt kavart ez az egész US magazinos dolog!Előre is szeretném leszegezni, hogy mindenki hisz amit akar.Én hiszek abban hogy ennek az ügynek még koránt sincsen vége, sok dolog fog még kiderülni, akár pozitív, akár nem...
A másik dolog hogy ha igaz, amit nagyon remélek hogy nem, akkor sem kellene mindenféle ribancnak elhordani Kristent.Az én szememben attól még ő ugyan az marad, aki!!
Egy dolgot ne felejtsen el senki: Emberek vagyunk, vétkezünk!És a megbocsátás a legnagyobb ajándék amit valaha adhatunk valakinek, valakinek akit igazán szeretünk!
Nem látunk bele az életükbe, kapcsolatukba, mi csak feltételezésekbe bocsátkozunk, próbáljuk megfejteni a dolgokat, konspirálni....De azt soha se felejtsük el hogy amit látunk az csak a jéghegy csúcsa, valójában semmit sem tudunk róluk, csak amit a sajtó látni engedtet!
Akármi is történt, az én szememben Krsiten, Kristen marad, és soha nem dogom le hülye libázni, vagy hasonlók!
Ha valósak a vádak, igen persze csalódtam benne, mert közel sem ilyen embernek ismertem meg a 4 év alatt, de mint már mondtam esendőek vagyunk, hibázunk!Követünk el olyan dolgokat amikre nem vagyunk büszkék!Személy szerint ilyesmi már velem is fordult elő, ahogy szerintem már mindenkivel az élete során!
Az Ő baklövésük csupán azért ennyire nagy dolog mert sztárok...
Nap mint nap lépnek félre az emberek, csalják meg azokat az embereket akiket egyébként szeretnek.Hatalmas fájdalmat okozva ezzel nekik....
De meg kell tanulni továbblépni, túljutni a dolgokon, még ha néha azt is érezzük hogy ez nem megy nekünk!
Emberből vagyunk könyörgöm, hibát-hibára halmozunk, de még sem vágják ezt minden nap a képünkbe.Viszont szegény Krissel valószínűleg ezt megfogják tenni....
Ha igaz is minden, szóról szóra, vagy csak egy töredéke is próbáljunk meg reálisan gondolkodni!
Nézzünk magunkba!
Azok az emberek akik most nagyban szapulják az érintetteket( főleg Kristent, amit nem nagyon értek, ehhez két ember kellett, ismétlem kettő!!!!), azok az emberek sem tökéletesek!
Aki pedig emiatt megutálja az érintettet az szerintem soha sem szerette igazán!
Tény, nem néztem volna ezt ki Krisből, de ki nézi ki bárkiből is ilyesmit?
+ most mindenki szegény Robot sajnálja, de arra senki sem gondol hogy ő is hibás lehet, mert mindenhez két ember kell....
Nem azt mondom hogy megcsalta, csak azt hogy nem figyelt oda eléggé rá, azt sem tudjuk milyenek igazából, Robról sem tudjuk milyen ember...
Én ennek ellenére nem azt mondom hogy amit a külvilágnak mutatnak az mind egy nagy képmutatás, vagy hogy teljesen más emberek a való életben, csak azt hogy mi tényleg nem látunk bele a dolgaikba!
Nem azért védem őt mert a szememben elfogadható lenne a megcsalás, hanem mert bármi is történt tudni kell megbocsátani!
Ha pedig nem sikerül, ugyan úgy tudni kell szépen, a másikat nem megszégyenítve félreállni!
Bármi is lesz velük, én mindenképpen drukkolok nekik, és ugyan úgy szeretem Kristent, semmi sem változott ez irányba! Csalódott vagyok, és telis tele kérdésekkel, de meg kell ezt emészteni!
Valószínűleg sok sok rajongót veszített ezzel, de tudjátok mi?Azt mondom az olyanokért nem is kár!!!!

Én most köztes állásponton vagyok.Nem tudom még most sem hogy mi a teljes igazság, de ezt senki sem tudhatja....
A képekkel kapcsolatban csak annyit szeretnék mondani, hogy többségük nagyon is ügyes ps...Lehet hogy akad köztük valódi, hiteles darab is, de nem tudom.Az biztos hogy szép számban kamuk a fotók!

A nyilatkozatokkal kapcsolatban pedig, érthetetlen vagyok!Lehet hogy tényleg nyilatkoztak, és ezeket mondták, de nem nagyon tudom elképzelni....
A fejemben az az opció él, hogy ha nyilatkozott is volna, azt teljesen máshogyan tetet volna! 
Valami ehhez hasonló: "Ez magánéleti probléma.Szeretnénk a sajtót eljes mértékben kizárni ebből, amennyire csak lehet!Nem szándékozom semmi féle közleményt kiadni!"
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy Kristen nagyban elkezdte volna ecsetelni, a sajtónak hogy mennyire mélységesen sajnálja stb....

EZ NEM KRISTEN!!!

Nagyjából ennyit szerettem volna mondani, és azt hogy nagyon várom a további fejleményeket!Én azért még bízom benne hogy csak kacsa az egész, de ha nem akkor is képes vagyok elfogadni!Ez az ő dolguk, az ő életük, nekik kell megoldani!
Nincsen jogunk bármiféle ítélkezésekbe is bonyolódni!
Remélem hogy sikerül Robnak megbocsátani( ha egyáltalán igaz)!

2 megjegyzés:

  1. Minden szóval, mondattal egyetértek :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    SZERINTEM a képeken ő van, és az mindegy hogy milyen okból készültek a képek, az biztos hogy csalódott vagyok!
    Már mindenki mond mindent csalás, bosszú, reklám fogás stb. ÉN a nyilatkozatai alapján nem ilyenek ismertem meg, aki ilyesmibe belemegy, bármelyik lehetőség is legyen igaz.
    Nem ítélem el, nem szidom, egyszerűen csak csalódott vagyok.
    Ettől ő még ugyanolyan jó színésznő lesz, biztos hogy ezek után is meg fogom nézni a filjeit, de....
    Szia Orsi
    Ui: Az igazságot pedig nem biztos, hogy valaha is megtudjuk, csak akkor ha ők elmondják. És mint tudjuk Kris nem nyilatkozik sose a magánéletéről, legalábbis eddig ezt mondta. Bár ezek után
    Igazából lehet az én hibám, elhittem amiket mondott.

    VálaszTörlés