2012. december 2., vasárnap

Szakadék szélén- 6.fejezet  RÉSZLET


 

Kristen szemszöge:

Barátok?Barátok...
Ez a szó olyan sok mindent jelent.
A barátsághoz sok minden kell!Bizalom, szeretet, szimpátia, önzetlenség és még sorolhatnám...
Ez kétség kívül meg van bennünk,de a gondok ott kezdődnek amikor az egyik fél többet érez a másik iránt.Igen, az okozza a nagy galibát, főleg ha az emberek nem is olyan régen még párkapcsolatban éltek.Komolyan azt mondta hogy lennék e a barátja?Annyira szürreális ez a helyzet.Mi minden vagyunk csak nem barátok...Legalább is az én érzéseim nagyon nem barátiak iránta!Az pedig szíven üt, hogy pár hónapja még Ő is így érzett, ma viszont már csak barátnak akar.
Legszívesebben, fogtam volna a sátorfámat, és most azonnal elmenekültem volna.Semmi mást nem akartam, csak elfelejteni ezt az egész beszélgetést.
Én.... én egyszerűen erre nem tudok mit mondani!Hogy gondolja?Neki ilyen hamar elmúltak az érzései?Már tényleg nem jelentek számára semmit többet mint egy jó beszélgetőpartnert?
Szívem akaratlanul is görcsbe rándult a gondolatra.
 Az időm pedig egyre csak fogyott, ugyan is Rob nagyon várta a válaszomat.
Kénytelen volta megszólalni.
-Rob...Köszönöm amiket mondtál!Én nagyon sajnálom, de....-folytan elakadtam a mondatoknál.Még is mit mondjak?
 -Őszinte akarok veled lenni!-böktem ki végül egy értelmes épkézláb mondatot.
-Azt is várom el, bármi is legyen a válasz.-mondta.
-Tudod mit érzek...És nem tudom, hogy valaha is tudnék e rád barátként tekinteni, úgy értem kizárólag barátként...Nem akarok zsákbamacskát árulni!Azt is tudom, hogy ez nekem fájna, bár teljesen megérdemlem hogy szenvedjek, azok után amit tettem!- mondtam ki azt ami a lelkemet nyomta.
-Én nem akarom ,hogy neked rossz legyen, és legfőképp nem azért akarom ezt hogy neked fájjon!Sose fordulna meg ilyesmi a fejemben!Fontos vagy nekem Kristen változatlanul!
Annyira mondani akartam valamit.Valami értelmeset, de semmi jutott eszembe, ami tükrözné a valóságot, így inkább az egyenes utat választottam.
-Nem akarok a barátod lenni!Nem tudok a barátod lenni!Elfogatom hogy vége, elfogadom hogy már nem szeretsz.Mindent elfogatok, de erre képtelen vagyok!Rob én  szeretlek! A legutolsó dolog amit akarok az az hogy a barátod legyek...-fakadtam ki-Sajnálom!-mondtam, majd gyorsan felkeltem és az ajtó felé indultam, azt láttam a legjobbnak ha most gyorsan elmegyek.
Végig az járt a fejemben, hogy ha most elmegyek, talán utoljára látom, hiszem semmi értelme már találkoznunk...

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is nagyon, nagyon szeretem az írásaidat és remélem nem bánod ha szerény személyem csatlakozik olvasóidhoz :) Már egészen régóta követlek, olvaslak, de én inkább csak olvasni szoktam :) Viszont látom nem nagyon akarnak gyülekezni ezek a fránya komik ezért is gondoltam, hogy megleplek :) Tudom milyen rossz ha nem jön komi, én is írok elég régóta, úgyhogy, át érzem a komi mentes időszakokat :/
    De remélem minél hamarabb fel lelkesedik olvasói köröd, hisz tényleg fantasztikusan írsz és nagyon ügyes vagy :)
    Csak így tovább és a blogerek angyalkái legyenek veled :)

    Puszi: Fruzsi

    VálaszTörlés