2012. július 28., szombat

Közvéleménykutatás :)


Aki támogatja, szereti: komit! :)

9 megjegyzés:

  1. bárki bármit mond mi nem hiszünk a vágott képeknek
    legalábis én nem s még mindig szeretem Kriszt

    VálaszTörlés
  2. Én sem hiszem el ezt az egészet! Bírom Krist! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én továbbra is kedvelem Krist,és bízom benne hogy ezek csak
    vágott képek amik megjelentek róla.
    Nikki

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem még mindig ha kiderülne h. még is igaz(szt nem fog) akkor is :D

    VálaszTörlés
  5. Hali! Én sem tudok nagyon hinni ezeknek a dolgoknak, vagy csupán nem akarok. Nem is tudom már. Viszont egyet igen: hogy még mindig bírom, kedvelem, és szeretem Kristent. Hiszen, ha tényleg megtörtént, akkor megtörtént és ennyi. Lehet mindenkinek rossz napja, vagy hozhat mindenki rossz döntést. ÉN TOVÁBBRA IS BÍROM KRISTENT!!!!

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretem és szeretni is fogom :D

    VálaszTörlés
  7. Engem sem érdekelnek a szennylapokban megjelent cikkek.
    Ugyan úgy szeretem Kristen-t, mint eddig. És ez akkor sem fog megváltozni, ha véletlenül kiderülne, hogy mégis igazak a hírek. (Amit nagyon kétlek). :D

    VálaszTörlés
  8. friss hirek nem voltak szeretök csak flörtöltek
    Kris nyilvánosan bocsánatot kért s bevallotta h még mindig kedvesét szereti:Robot s sajnálja
    csak sajna Rob fogta magát s viharossan elköltözött közös othonukból ;)
    kár remélem megoldják hisz ott van mág novemner s a közös premier forever ROBSTEN

    VálaszTörlés
  9. :):) yeah-yeah, bár azóta több minden kiderült szval.. :)
    Szilvi

    VálaszTörlés