2012. augusztus 21., kedd

Az írásról...

Tudom, tudom haragszotok rám.Ami mellesleg nagyon is érthető!Azt mondtam hogy lassacskán készen leszek a fejezettel, és hogy napokon belül felteszem, de mint látjátok, nem így alakult.Nagyon sajnálom hogy nem tudtam tartani az ígéretemet, és avval is tisztában vagyok hogy már sokadjára alakult így...Teljesen megértem hogy nehezteltek rám, vagy hogy esetleg ezentúl nem nagyon fogtok hinni nekem, az időpontokkal kapcsolatban, elhiszem hogy nem lettem ezáltal túl szavahihető...
Amit nagyon röstellek, mert iszonyatosan hálás vagyok nektek, a kommentekért, a chatben való írásért, és a növekvő rendszeres olvasókért!
Akár hiszitek, akár nem nagyon szeretlek titeket, és tényleg hálás vagyok mindenért!!
Azonban van olyan hogy az ember egyszerűen nem tud írni, és ennek mostmár nem a Robstenes botrány az oka, mert azon már régen túl léptem, az csak kettejük dolga, és akár együtt vagy külön csak azt kívánom mind Robnak, és Kristennek hogy  találják meg a boldogságot!Ha közöttük vége, akkor nincs mit tenni, majd az idő eldönti hogy hogyan alakulnak a dolgok.
Visszatérve az íráshoz, szóval nem ez az oka a nagy kimaradásnak.
Nem hazudtam, a következő fejezet nagy része már készen van, és megírtam, de hiába ülök le a gép elé hogy befejezzem, és felrakjam nem tudok mit írni...Tudom elcsépelt szöveg hogy nincsen ihletem, de ez van!
Az elmúlt hetekben már számtalanszor ültem le a gép elé, azzal hogy na most összehozom, és gyorsan fel is rakom nektek, de valami miatt nem megy!Nagyon sajnálom és lehet hogy most úgy érzitek hogy cserben hagytalak titeket...Nem szándékozom ezt tenni!
Azt is észre vehettétek hogy a blog az elmúlt hétben eltűnt, és csak a napokban lehetett felnézni.E azért van mert ideiglenesen törültem.Úgy gondoltam hogy semmi értelem tovább folytatni, hiszen nem megy a folytatás.
De minden egyes nappal jobban meggondoltam magamat, és így visszaállítottam.Többé nem szándékozom törölni a blogot, ugyan akkor azt sem ígérem hogy lesz mostanság friss..
Időpontot hiába kérdeztek, nem tudom.Rengeteget gondolkozom a történet folytatásával kapcsolatban de csak nem jutok előbbre..
Szóval röviden: nem törlöm  a blogot, de a friss nem tudom mikor fog felkerülni.
Még egyszer nagyon sajnálom, és megértem ha haragszotok rám, teljesen érthető!

Hogy ne maradjatok olvasás nélkül szeretnék nektek ajánlani egy hihetetlenül jó Robten történetet.Már régebbi a blog de én iszonyatosan szeretem, már vagy negyedjére olvasom elölről., és minden alkalommal jobban és jobban tetszik! :)
Lehet hoyg már van köztetek aki olvasta, az úgy gondolom hogy már többször is megtette, egyszerűen nem lehet megunni, az eddigi legjobb Robsten sztori amit olvastam, és higgyétek el sokat olvastam már.. :D
Aki pedig még nem akadt rá erre az írásra az feltétlenül pótolja , mert nem tudja mit veszít! )
Szóval jó olvasást, és amint tudok jelentkezem! :)

blog:  http://robstenfanfiction.blogspot.hu/2009/11/1-fejezet.html

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én várni fogok, és hidd el tudom, hogy milyen az, amikor nem tudod befejezni úgy, ahogy szeretnéd. :)
    És a blog, amit ajánlottál, azt én is nagyon szeretem, és vagy párszor elolvastam. Meg még egy-két Robstenes blogot. :) Szóval nem igen tudok most - szertintem - jobbat írni, mint kívánom, hogy legyen ihleted! GYORSAN!!!! :) :)
    PUSSZ

    VálaszTörlés