2012. május 1., kedd

2.Fejezet



2.fejezet-Az életem:

Kristen szemszöge:

A nevem Kristen Stewart.Nos nincs mit fényezni az életem pocsék, nagyon is az.
Nem tudom szebben mondani, prostituált vagyok.Ne értse félre senki, én nem akarom ezt, de az életem rögös útja erre a pályára sodort.Hosszú történet...
A szüleim még kis koromban elhunytak, és nevelőintézetbe kerültem.Nagyon kedvesek voltak velem meg minden, de ott nem tudtam kibontakozni, bár nem mint ha ez bármikor is sikerült  volna.
Miután kijártam az általánost, és a gimit, szerettem volna tovább tanulni, de erre nem nyílt lehetőségem.
Az összes egyetem nagy pénzdíjat követelt, és ez mind csak a fél év térítési díja volt, nem tudtam kifizetni.Jó tanuló voltam, de annyira nem hogy ösztöndíjhoz juthassak.
Így hát kénytelen voltam feladni ehhez fűzött reményeimet, munkát kerestem.De mind csak átmenetinek bizonyult, még fiatal voltam ahhoz hogy bárhol is komolyan vegyenek.
Egyik este barátnőmmel hülyeségből felléptünk egy sztriptíz bárban, nagyon meglepődtem mivel sokan érdeklődtek irántam.Az nap éjjel megkerestem az egész havi lakbéremet.Az az este volt a sorsdöntő számomra.Nem szívesen de, ebbe az irányba sodródtam.
Azonban senki se gondolja azt hogy egy olcsó, sarok széli kis lotyó vagyok.
Szépen lassan kiépítettem a köreimet, és megtaláltam az állandó ügyfelemet is.Mind tehetős, gazdag ember, akinek annyi pénz van hogy már azt sem tudja mit is kezdjen vele.
Mindig is szánalmasnak tartottam az ilyen embereket.
Túl jó az életük és inkább elszúrják, szánalom...
De az ő gyengeségük, számomra a megélhetés.Így hát köszönettel is tartozom nekik.
Mondhatni luxus prosti vagyok.De nem szégyellem.
Amikor bemutatkozom egy-egy kuncsaftnak mindig megkérdezik hogy ez az igazi nevem e?
Nem titkolom a nevemet.Mindenki aki hozzám jár, szeretné ha ez nem tudódna ki, hiszen többnyire családjuk, és hatalmas hírnevük van , amit nagyon féltenek.Én pedig nem jártatom a számat.
Hogy őszinte legyek soha sem élvezem a szexet, az a lényeg hogy a férfi élvezze.Többnyire nem is foglalkoznak velem, hogy nekem hogyan jó, de nem is baj.Sosem keverem a munkát az érzelmekkel.
Éppen ezért nem is csókolózom, sokan furcsállják ezt, de ez számomra tiltott zóna.A számhoz csak az érhet akit szeretek.Nekem a csók túl intim, az érzelmekről szól.Van aki ki is nevet e miatt, de nem érdekel, ebből nem engedek.
Próbálok mindig maximumot nyújtani, még ha ez nehezemre is esik olykor , az illető kinézete miatt.
Bár általában nem olyan vészes a helyzet.Sok milliomos palánta van, aki ad a külsejére, és szereti ilyesfajta elfoglaltsággal eltölteni tömérdek szabadidejét.A legtöbb elégé bunkó, és beképzelt, de nem is kell kedvesnek lenniük.
Nem is álmodozom arról hogy emellett  a hivatás mellett találok bárki, állandó személyt, szerelmet az életemben.De ez most hanyagolható, a célom hogy összegyűjtsek annyi pénzt hogy stabillá váljon az anyagi hátterem.Ki akarom járni az egyetemet, és némi pénzt is szeretnék félrerakni.
De ez még csak távoli álomnak tűnik, közel sincsen annyi pénzem hogy most a közel jövőben azt megvalósíthassam, de nem adom fel és ha meg lesz a pénz rögtön itt hagyom ezt a munkát.
Mára mér eléggé ismert lett a nevem, ahhoz hogy mindig legyen munkám, már ha ezt munkának lehet nevezni.
Sokan azt rebesgetik hogy én vagyok a legjobb a "szakmában", nem mondom hogy nem hízeleg ez nekem, de azért nem is ez a legjobb dicséret....
Szóval nem könnyű az életem , és nem is egy leányálom, de ha már ez jutott nekem, akkor ez van.
Ma estére is van egy kuncsaftom.Nem rég hívott fel hogy vár az otthonában, még nem találkoztam vele, biztosan az egyik haverja ajánlott neki, mit ne mondjak szép kis barátság...
Na de ez nem az én dolgom az a lényeg hogy jól fizessen.
Elkezdtem készülődni, a hajamat leengedtem és beletúrtam hogy tartása is legyen.Kisminkeltem magam, egy vörös rúzst még felkentem ajkaimra és készen is volt a mű.
Elővettem egy vörös koktélruhát és egy fekete magassarkú cipőt és indulásra készen voltam.Ismerek a férfiakat mind a farka után megy, és mindnek egy a fontos: a mellek, sajnos nekem nem túl nagyok de nem csináltatnám meg senki kérésére, vagy így elfogad, vagy mehet a francba.Eddig pár beszóláson kívül senki sem kritizálta idomaimat.
Mielőtt elindultam belenéztem  a tükörbe, és örömmel konstatáltam hogy mesésen festek, jöhet az új seggfej.
Kíváncsian várom az estét, mivel furcsa élőérzetem van....

Kris ruhája




Kris cipője




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése