2012. május 6., vasárnap

3.Fejezet

3.fejezet-Az első alkalom





Amint megpillantottam az ajtóban, elállt a lélegzetem.Igazából nem ilyennek képzeltem el, nem úgy festett mint egy prostituált, nagyon nem.
Kinézetre egy átlagos fiatal hölgynek tűnt, semmi extra nem volt rajta.Nem volt nagy melle, feltöltött szája, miniszoknyája, egy szóval semmi olyan amivel kitűnne a tömegből.
De az arca gyönyörű volt, szemei csak úgy csillogtak, ajkai pedig hívogattak.
Nem tudom mi ütött belém de szinte megbabonázott.Ott állt előttem tűzpiros ruhában, és én meg sem tudtam szólalni, szépsége letaglózott.Tényleg fogalmam sincs mit is csinálok, miért vagyok bizonytalan,rengeteg nővel volt már dolgom, és egyszer sem történt ilyen.Nem tudom megmagyarázni de van benne valami nagyon különleges .Azt mondják Ő a legjobb a "szakmában", most már kezdem elhinni.
Megráztam a fejemet, rendeznek kell a gondolataimat, nem állhatok csak itt mint egy nagy rakás szar.Összeszedtem magamat és végre megszólítottam.
-Örülök hogy eljöttél.Nem baj ha tegezlek?-kérdeztem , hangomban érezhető volt a bizonytalanság, de úgy tűnt nem vette észre.
-Ahogy tetszik.De én nem szeretnék élni ezzel.-jelentette ki.
Bólintottam.Végül is érthető, nem akar személyeskedni.
Elindultam felé, végre megszűnt közöttünk a távolság.Amikor odaértem, szemeibe néztem.Gyönyörű smaragdzölden csillogtak, nem tudtam nem elveszni bennük.Ő is engem pásztázott, mélyen tekintetembe meredt.Aztán pillantásom ajkaira esett.Telt és vörös volt akár egy rózsa.Végigsimítottam karján, éreztem amint libabőrös lett.Elmosolyodtam, imponált reakciója.
Lassan közeledtem édes ajkaihoz, már csak milliméterek választottal él tőle, amikor elfordította arcát.
Nem értettem.Azt hittem ezért van itt, úgy éreztem magam mint akit leforráztak, és megaláztak.Talán nem kíván?Mit csináltam rosszul?Kérdeztem magamban.
Kínos volt a pillanat, kezeim derekán pihentek, vártam mit is mond.
-Én,...én nem csókolózom...-mondta halkan.Hangja bizonytalanul csengett, de én tisztán értetettem szavait.
-Az nekem túl intim,....csak azzal csókolózom akit szeretek.-folytatta.
Fejét lehajtotta, tekintete a padlóra meredt.Mint ha szégyellné magát, pedig nem kell, megértem.
Még érdekesnek is tartottam, mint ha egy kihívás lenne.Elhatároztam ma este meg fogom csókolni, persze csak ha akarja, nem fogok erőszakoskodni, majd megpróbálom később. Már csak azért is mert iszonyatosan kívánom csókját.
Még mindig leszegezte fejét, gyengéden álla alá nyúltam és felemeltem azt.
Végre a szemebe nézett.Tekintetünk ismét találkozott.Nem akartam hogy szomorú legyen, nem csinált semmi rosszat.Nem tudom miért de gondoskodni akartam róla, pedig nem kéne.Ő csak azért van itt mert ez a dolga, semmi több.Hagyd ezt abba Rob!Utasítottam magamat.
Tartotta a szemkontaktust, ismét elragadtak zöld szemei.Felemeltem kezemet és végigsimítottam bársonyos bőrén, majd hátrasimítottam arcába lógó tincseit.
-Ezt ne szégyelld, megértem!Nem baj.-mondtam.
Úgy láttam megnyugodott és egy halvány mosoly jelent meg arcán.Én is elmosolyodtam.Elengedtem derekát és Ő, a legnagyobb sajnálatomra  ellépett előlem.
Szemei bejárták a szoba minden apró szegletét.Úgy láttam tetszett neki amit lát.Később ezt szavaival is alátámasztotta.
-Gyönyörű háza van.-mondta, hangja telis tele volt csodálattal.Mosolyognom kellett, hiszen biztos látott már szebbet is, ha igaz hogy kikkel volt már dolga akkor biztosan.
-Köszönöm.-köszöntem meg a dicséretet.
Majd lassan az ablakhoz sétált.a hold fénye megvilágította bőrét, kedvem  lett volna átölelni, de ezt nem tehetem, nem felejthetem el miért is jött, úgy kell bánnom vele mint bárki mással.
Én is az ablakhoz lépetem, és elvetetem haját egyik válláról,így fedetlen maradt a terület.
Belecsókoltam.Kristen felsóhajtott, jól eső sóhaj volt.
-Nagyon szép a víz.-szólalt meg, célzott ezzel a kertben lévő medencére.
-Ha akarod úszhatunk egyet.-mondtam.
Ekkor hirtelen felém fordult.Szemei hitetlenséget tükröztek.
-Tényleg?-kérdezte lelkesen.Olyan volt mint egy kisgyerek a cukorkaboltban.Elmosolyodtam.
-Persze.A szüleim nincsenek itthon, csak mi vagyunk.-biztattam.
-Az nagyon jó lenne.Imádok úszni.-mondat.
-Akkor menjünk!-mondtam és az ajtóhoz léptem, és kinyitottam azt.
Úgy láttam még mindig hezitál, de aztán megindult és kilépett rajta.Lementünk a csigalépcsőn és hamar ki is értünk a kertbe.Felkapcsoltam a világítást.Tényleg szép volt a látvány, a fények visszaverődtek a víz kékjén.
Kristen megállt, a medence szélén, és hamarosan vetkőzni kezdett.
Elsőként magassarkújából lépett ki, majd megszabadult koktélruhájától is.Cselekedete közben végig magán érezhette pillantásomat.
Alakja tökéletes volt.Vékony, de még sem törékeny, pont olyan amilyet szeretek.Mellei egyáltalán nem voltak nagyok, nem úgy mint akikkel eddig volt dolgom.A hálószobámban általában nagy, szilikon mellű nők fordultak meg, mert a mellek a gyengéim.
De most valahogy más volt, nem zavartak kisebb keblei, formás volt mindenütt.
Miután végzett ruhái levételével, csipkés fehérneműben a medencéhez lépett és bement a vízbe.
Amint ellepte a víz, szembefordult vele, és tekintetemet kereste.
-Nem jön?-kérdezte mosollyal az arcán.Majd felém intett kezével.
Teljesítettem kérését.Miután és is levetettem gönceimet, alsónadrágban bemerészkedtem a vízbe.
-Így mindjárt jobb.-mondta-Nem baj ha úszom pár hosszt?-kérdezte.
-Nem, ahogy csak szeretnéd.-válaszoltam és a medence szélének támaszkodtam, onnan figyeltem Őt.
Miközben szememmel követtem elgondolkodtam.
Vajon miért csinálja ezt?Bár nem ismerem de nem gondolom hogy önszántából tévedt volna erre az útra.Nem tűnik olyan lánynak.Inkább egy kedves, jó családból származó gyönyörű lány aki belekeveredett ebbe az egészbe.
Nem tudom miért is törődöm ezzel, de valahogy érdekelni kezdett a dolgok miértje.
Annyira elmélyedtem gondolataimban hogy arra lettem csak figyelmes előttem termett.
-Mi a baj?-tudakolta-Talán menjek el?-kérdezte csalódottan.
-Nem dehogy, csak elgondolkodtam.-mondtam és biztatásul rámosolyogtam.Ő is így tett.
-Akkor jó.
Kezeit mellkasomnak támasztotta, majd ujjai útnak indultak testemen.
Fülemhez hajolt, és szájába vette fülcimpámat és csókokkal hintette be.Nagyon jól eső érzés öntött el.Még sosem csinálták ezt velem.
Kezeimet derekára emeltem és az ölembe kaptam.Lábait  körém kulcsolta.Amint  nőiessége ágyékomhoz nyomódott felnyögtem.Láttam ahogyan mosoly kúszik arcára.Csípője mozgásba lendült, így csikarva ki belőlem még több hangot.
Ujjai alsóm felé közeledtek, de ekkor megfordultam vele.Most Ő nyomódott a medence falához, és az én kezemben volt az irányítás.
Az akartam hogy minden érintésemet élvezze,akár csak én az övét.
A nyakához hajoltam és ismét belecsókoltam.Felsóhajtott, és apró nyögés szakadt fel torkából.
Eközben kezeim melltartója csatjához vándoroltak.Hamar kis is kapcsoltam, és levettem róla a vékony anyagot.
Számmal kebleit hintettem be apró csókokkal, újabb  sikolyok törtek elő belőle.Bőre puha és bársonyos volt, mellbimbói pedig kemények a vágytól.
Kezeim lassan utolsó testét fedő anyag felé indultak, a hasánál megálltam és végigsimítottam rajta, ismét felnyögött.Majd végre célba értem, tangájába nyúltam, majd szó szerint leszaggattam róla az apró textilt.Mindennél jobban kívántam Őt.Azt akartam hogy Ő is ezt érezze.
Lábait lehámoztam derekamról és megemelve a medence peremére ültettem testét.
Ismét végignéztem rajta.Gyönyörűen festett, immár fedetlen idomait teljes egészében megcsodálhattam.
Kezeimmel végigsimítottam lábain, és ujjamat nőiességébe mélyesztettem, ekkor felsikított.
Gyorsan mozogtam benne,majd egy kis idő után ujjamat szám váltotta fel.Nyelvemmel végignyaltam szeméremdombján majd kényeztetni kezdtem.Teste megvonaglott, hajamba markolt és még közelebb vont magához, most már semennyi távolság sem volt közöttünk.
Nyelvemmel belehatoltam, cselekedetemet halk sóhajokkal jutalmazta meg.
Nem sok idő kellett, hamarosan teste megfeszült és elérte az orgazmus.Örültem hogy eltudtam juttatni a csúcsra, hogy örömet okozhattam neki.
Én is kimásztam a medencéből és megálltam előtte.Ő felült és kezei alsónadrágomhoz indultak.Egyszerűen lehúzta rólam és bedobta a vízbe.
Viszonozni akarta ez imint átélt gyönyört így markába vette férfiasságomat.Először lassan, majd fokozatosan egyre gyorsabban siklott keze fel és le.
Férfias morgások törtek elő belőlem.Közelebb hajolt hozzám, kezeit fel akarta váltani szájával, úgy okozva nekem extázist, de én eltoltam arcát, és gyengéden visszanyomtam a földre.
Ekkor rám kapta tekintetét, szemei értetlenséget tükröztek, nyilván nem érti miért utasítottam vissza.
Pedig a válasz nagyon egyszerű.Már így is eléggé "felfokozott" állapotban vagyok, és ha még száját is bevetette volna a játékba, valószínűleg hamarosan elöntött volna az áhított gyönyör.De én Őt akartam, benne akartam átélni az orgazmust, így visszafektettem a medence peremére, és felétornyosultam.
Még mindig nem értette miért toltam el, szemei kérdően pásztáztak.De hamar választ adtam elfojtott kérdésére.
Összefontam ujjainkat, és mélyen a szemébe nézve lassan nőiességébe temetkeztem.
Hatalmas sikoly hagyta el száját, de én sem bírtam hang nélkül.
Először lassan és óvatosan mozogtam benne, majd fokozatosan gyorsulva, néha kör-körös lökésekkel kényeztetem magunkat.
Néha fenekembe markolt, így ösztönzött gyorsabb tempóra.A gyönyör nem sokáig váratott magára.Néhány lökés után elért minket az orgazmus.
Mind ketten szaporán szedtük a levegőt, oxigén után kapkodtunk.
Nem hazudom, rengeteg nővel volt már dolgom, de ez a ma este volt mind közül a legjobb.Még sosem éltem át ekkora gyönyört mint vele.
Csak úgy feküdtünk mozdulatlanul a medence szélén és egymás szemét fürkésztük.
Úgy éreztem most van itt az alkalom.Kezemmel végigsimítottam pihe puha bőrén és feléhajoltam.
A távolság vészesen fogyott közöttünk.
Bár féltem a visszautasítástól, de úgy döntöttem megpróbálom.Ölni tudtam volna egyetlen csókjáért.
Már csak pár milliméter választott el csodás ajkaitól.....


Tudom kicsit megkésve, de hoztam a frisst.Remélem  tetszik! :)
Azt szeretném kérni hogy ha nem probléma akkor a kommentet a megjegyzésekhez írjátok( persze ha kapok egyáltalán) XD
A chatben kissé követhetetlen számomra, de ha nektek úgy kényelmes az sem baj.
Szóval légyszi néhány sort.... :D

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Fúú, ez eszméletlen jó feji volt. :) *-* Óóó, ahogy Rob meglátta Kristent... hát nemvolt neki közömbös a lány az már biztos :) És szerintem Kristen számára se Robert... bár ki tudja, csak reménykedni tudok :P
    És a vége... kíváncsi vagyok, hogy Rob meg e fogja csókolni Kristen és a lány hagyja-e magát. Nagyon gonosz húzás volt tőled ez a függővég, de nem baj :) Így csak jobban várom a fejezetet. :)
    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
  2. szia!
    na ilyen témájú blogot se láttam még, de nagyon megfogott. kíváncsi vagyok, h mi fog kisülni belőle, csak remélni merem, h szerelem.
    de ez a csók, már alig várom, h kiderüljön, h elcsattan e vagy sem!
    már várom a kövit!

    VálaszTörlés